Ring 60 894 112 (KL. 09 – 21)

Afhentning / Forsendelse

Vi henter gerne din computer, når den skal repareres, hvis du ikke selv har mulighed for at aflevere den hos os.

Afhentning i postnummer 2300, 2770 og 2791 koster 175 kr.

Uden for disse postnumre, men inden for Storkøbenhavn, er prisen mellem 250 kr. og 375 kr.

Har du også brug for at få bragt din computer retur efter endt reparation, klarer vi selvfølgelig også det. Prisen er den samme som for afhentning.

Du kan også sende os din bærbare computer / harddisk med Post Danmark.

OBS: Vi fraråder at bruge GLS.

Procedure:

  1. Send os din bærbar med forklaring om dit problem og dine personlige oplysninger (navn, telefonnummer, adresse, e-mail-adresse mv.).
  2. Når vi har modtager din bærbare, vil vi sende dig en bekræftelse på e-mail.
  3. Når vi har diagnosticeret problemet, ringer vi dig op for at informere dig om reparationsomkostningerne.
  4. Hvis du accepterer tilbuddet, går vi i gang med at reparere din bærbare / harddisk. Hvis ikke, vil du kun skulle betale for returporto
  5. Når din bærbar er klar, vil du modtage en faktura pr. e-mail.
  6. Når vi har bekræftet din betaling, sender vi din bærbar / harddisk retur med det samme.

Gode råd til forsendelsen:

  1. Få en boks (kan købes hos på posthuset) der passer til din bærbare computer / harddisk. Vær opmærksom på, at boksen skal være lidt større end det du skal sende (10 cm fra hver side er nok), så der også er plads til boblefolien.
  2. Læg din enhed i boksen med boblefolien rullet omkring for at sikre den. Husk at vedlægge et print af de nødvendige oplysninger (se punkt 1).
  3. Gem kvitteringen, da der på den står et trackingnummer, som du kan bruge til at spore din pakke på Post Danmarks hjemmeside.

Er du i tvivl om det mindste, så tøv ikke med at kontakte Computer 112.