Nedenstående information er også sendt pr. mail

  • Step 2 – Aflever enhed

    For at foretage analysen af din enhed, skal vi have disken ind på vores værksted.

    Her har du 2 muligheder:

    1. Aflever din enhed personligt
      Hos os møder du blot personligt op indenfor vores åbningstider og afleverer din enhed.
    2. Send din enhed med post
      Vælger du at sende din enhed til os, er det vigtigt at du sender den som pakke med Post Nord eller GLS, da du har mulighed for at spore pakken, hvis den skulle blive væk. Dette er ikke muligt hvis du sender den som brev.
      Sendes enheden til Computer112, skal du sørger for at navn, virksomhedsnavn eller dit tildelte ID: Nr. fremgår klart og tydeligt. – Du kan også vedlægge et print af denne e-mail.

    Vores adresse

    Toskiftevej 129, 2300 København – Se på kort

    Vores åbningstider

    Mandag.: Fra 09 – 11.00 & igen mellem Kl. 15 – 17.00
    Tirsdag.: Fra 09 – 11.00
    Onsdag.: Fra 09 – 11.00 & igen mellem Kl. 15 – 17.00
    Torsdag.: Fra 09 – 11.00
    Fredag.: Fra 09 – 11.00 & igen mellem Kl. 15 – 17.00

    HUSK: Får vi din enhed ind på vores værksted inden for 3 hverdage giver vi 10% rabat!

  • Step 3 - Vi foretager analysen

    Når vi har modtaget din enhed, foretager vi analysen, typisk inden for 1–2 timer efter modtagelsen.

  • Step 4 - Uforpligtende tilbud

    Når vi har foretaget analysen af din enhed, fremsender vi et tilbud pr. mail, på at løse opgaven. Så hold øje med din indboks. :-)

    – Dette tilbud kan du frit vælge at sige ja tak eller nej tak til.